עיצוב מודעות פרסום, עיצוב מודעות אינפורמטיביות, עיצוב מודעות קונספט ומודעות תדמית


מודעה הינה כלי תקשורת שיווקי אשר מעביר מסר מיידי ונרחב לעיניי המתבוננים ויכולה לבוא לידי ביטוי כמודעה לצורכי קידום מכירות או כמודעת תדמית החברה/העסק. מסר ממוקד ומעורר תשומת לב בשילוב קונספט גרפי מוצלח יגרמו למודעה לעורר את עניין הצופה ויניעו אותו ליצור קשר עם המפרסם.

עיצוב מודעת קונספט מוצלחת כוללת: מסר מובהק ומקורי, רעיון ויזואלי שיעביר את המסר באופן יצירתי, קונספט גרפי איכותי. מטרתה של מודעת קונספט/ מודעת תדמית היא ליצור עניין בכדי לחדור לתודעה של קהל היעד או לשמר נוכחות בתודעתו.

עיצוב מודעה אינפורמטיבית הינה מודעה לקראת תערוכה, כנסים, מודעת הזמנה לאירועים וכדומה.
עיצוב מודעת פרסום מטרתה להגדיל את המכירות של העסק או מוצר או של שירות מסוים. ניתן לעשות זאת באמצעות טכניקות שונות, כגון הדגשת יתרונותיו של המוצר על פני מתחרים, הדגשת מחיר אטרקטיבי, מענה על צרכים מסוימים של הלקוח וכדומה.

מודעה צריכה למשוך את תשומת ליבו של הקורא, עומס של מסרים עשוי לבלבל את הקורא ולגרום להימנע מלהעמיק בתוכן המודעה. לאומת זאת, עיצוב גרפי בוטה מידי או שטחי מידי עשויים לפגוע גם הם ביעילות המודעה. לכן יחד עם עיצוב מרשים ומקצועי במיוחד, ככל שנגדיר היטב את המטרות כך תעשה המודעה את עבודתה טוב יותר. מודעה נכונה תכיל את המידע כשהוא מחולק לכותרת עיקרית, כותרת משנה, נושאים עיקריים ורק אחר כך המידע המפורט.

מודעה אשר תהיה מקצועית ואיכותית תהיה אפקטיבית מאוד ובעלת תפוקה גדולה לקידום העסק והגדלת הרווחים. על כן, חשוב לערוך ולעשות עיצוב מודעה אצל מעצבים בכירים ומיומנים שיעשו זאת על הצד הטוב ביותר. 

Comments are closed.